• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Cash2you och Cashbuddy

Susan

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
18 Maj 2013
Meddelanden
174
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Jag har lån hos Cash2you, gick hur lätt som helst, och ingen UC, utan Soliditet. Nu undrar jag om Cashbuddy tar upplysning på samma sätt som Cash2you, då det är Jsm capital som ligger bakom båda lånen. Någon som vet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag har lån hos Cash2you, gick hur lätt som helst, och ingen UC, utan Soliditet. Nu undrar jag om Cashbuddy tar upplysning på samma sätt som Cash2you, då det är Jsm capital som ligger bakom båda lånen. Någon som vet?

På mej tog cashbuddy UC när jag sökte i dec 2012,blev tyvärr ej beviljad då.Hur de gör i nuläget vet jag dock inte,men det kanske ngn annan vet!
 

Zelda

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
14 November 2012
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Båda har tagit uc på mig. Men vilken är det lättast att få hos? Hur har er ekonomi sett ut när ni fått lån?
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Jag fick utan problem 10k (sökte 10k) hos c2y. Enda positiva med min UC var bara 1 tidigare förfrågan och 0 i underskott av kapital.
 

Zelda

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
14 November 2012
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Är det ngn som haft många ucn när dom sökt? Lr vet vart man kan söka med många? Har över 20 st.
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
vad hönder efter ansökan till cashbuddy
får man papper hem även om man har e-leg
kommer det avieeer varje mån
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Cash2you och Cashbuddy är ej samma bolag. Cashbuddy tar alltid UC. Är rätt säker på att jsm ej ligger bakom Cash2you! Cash2you tar UC när man söker via blankett eller om det vid ansökan med bankid uppstår tveksamheter i kreditbedömningen annars tar dom soliditet när man söker med bankid.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp